Wat is jullie levertijd?

Maatregelen van de overheid tegen de verspreiding van het COVID-19 kunnen de levering van aankopen vertragen. Voor vragen over de bestelling en actuele verzendtijden is het altijd mogelijk om ons te vragen om een update. 


Vanwege deze omstandigheden hebben we onze retourperiode verlengd tot 30 dagen.

Als je vragen heeft over het plaatsen van een bestelling bij ons aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze contactformulier

Wat zijn jullie verzendkosten?

Nederland:

€ 3,95 Brievenbus

€ 5,95 Pakketpost

inclusief B.T.W. (Bezorging via DHL)

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien op voorraad, wordt je bestelling op  de eerstvolgende maandag, dinsdag of woensdag verzonden. Je kunt altijd de status van je bestelling volgen via de orderbevestiging e-mail. Handig toch? Zodra je pakket het magazijn verlaat, ontvang je een update en een track en trace code. Staat er in de status: 'wachten op voorraad' dan heb je iets besteld dat niet op voorraad is. Je bestelling wordt standaard verzonden wanneer je gehele bestelling is op voorraad is. Gedeeltelijke levering is mogelijk tegen een vergoeding. Wij geven aan op de website of het product in voorraad is, overwegen zelf of je wilt wachten voor de hele bestelling. Wil je een gedeeltelijke levering tegen een vergoeding? Neem gerust contact met ons op of plaats uw bestelling in twee delen.

Het pakket wordt twee keer aangeboden aan jou of aan de buren. Indien het pakket niet is geleverd, bevindt het zich op een pakketpunt waar het gedurende twee weken beschikbaar is. Je ontvangt hierover een bericht in de brievenbus en via je track en trace code. Als je het verkeerde adres hebt opgegeven en je pakket is teruggestuurd, sturen we je bestelling natuurlijk nogmaals tegen een vergoeding.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

De tijd tussen het plaatsen van een bestelling en de verwerking is kort. Het is alleen mogelijk om een order te annuleren zolang de order nog niet is verzonden. Mocht je dit willen dan kan je dit aangeven via het contactformulier

Mijn bestelling is terug gestuurd naar 'Negen Maantjes', wat nu?

Helaas gebeurt het soms dat een pakket niet kan worden geleverd en wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Zodra we je pakket ontvangen, wordt het gecontroleerd en verwerkt als een retour .We gaan dan over tot terugbetaling.